SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Kobieta sprawdza, jak założyć konto na na portalu eUltimo.pl

Jak szybko założyć konto na eUltimo?

 Sprawdź Twój stan zadłużenia online.

Otrzymałeś list lub wiadomość e-mail od Ultimo i zastanawiasz się, w jaki sposób najszybciej sprawdzić szczegóły zadłużenia oraz czy możesz skorzystać z oferty spłaty w ratach? Takie informacje można  uzyskać korzystając z portalu obsługi zadłużenia eUltimo.pl. Usługi online stworzonej z myślą o wygodzie Klientów, którzy wolą sami i w dogodnym czasie ustalić warunki spłaty. Jak szybko założyć konto? Opowiadamy…


Wiele osób obawia się, że skorzystanie eUltimo może być czasochłonne, nic bardziej mylnego! Aby to zrobić wystarczy uzupełnić prosty formularz lub skorzystać z wygodnej opcji weryfikacji przez logowanie do Twojego banku. To bezpieczne rozwiązanie dla Klientów Ultimo, które pozwala zweryfikować, że dostęp do informacji o długu ma, tylko i wyłącznie, osoba, której on dotyczy. Już blisko 70 000 tysięcy osób zdecydowało się na tę opcję kontaktu i spłaty!

 

KROK 1: Wypełnij prosty formularz lub załóż konto przez Twój bank

  • Wejdź na stronę www.eultimo.pl i kliknij w niebieski przycisk ZAŁÓŻ KONTO >>.
  • Zostaniesz przeniesiony do prostego formularza, w którym poprosimy Cię o wpisanie: imienia, nazwiska, numeru PESEL, telefonu oraz odznaczenia pól ze zgodami, następnie klikknij w zielony przycisk PRZEJDŹ DALEJ >>.
  • Jeśli dane, które podałeś są zgodne, z tymi, które przypisane są do sprawy Twojego zadłużenia zostaniesz przeniesiony do strony ustanawiania loginu i hasła do panelu Klienta eUltimo.
  • Możesz także szybko zweryfkować swoją tożsamość przez bank. To proste! Kliknij w zielony przycisk ZAŁÓŻ KONTO LOGUJĄC SIĘ PRZEZ TWÓJ BANK >> (o tym, jak przebiega proces przeczytasz poniżej - w 3 kroku).
Zakładanie konta na eUltimo.plZakładanie konta na eUltimo.pl

KROK 2: Podajesz dodatkową informację

  • Jeżeli nie udało nam się potwierdzić, że jesteś osobą, której dług dotyczy, to poprosimy Cię o podanie dodatkowej informacji.
  • Możesz wybrać sposób weryfiikacji przez:

            a) numer Klienta podany w korespondencji

                 wysłanej przez Ultimo;

            b) adres zamieszkania;

            c) lub adres e-mail.

  • Wybierasz jedną z opcji, uzupełniasz pole i następnie klikasz PRZEJDŹ DALEJ >>.

  • Po pozytywnej weryfikacji ustanawiasz login i hasło, którym będziesz każdorazowo logował się do Twojego konta na eUltimo.

  • Możesz także zdecydować się na weryfikację przez bank.

Zakładanie konta na eUltimo.plZakładanie konta na eUltimo.pl

KROK 3: Możesz założyć konto przez Twój bank

  • Jeśli chcesz założyć konto szybciej i w prosty sposób zweryfikować swoją tożsamość możesz kliknąć w zielony przycisk ZAŁÓŻ KONTO LOGUJĄC SIĘ PRZEZ TWÓJ BANK >> - znajdziesz go pod formularzem.
  • Następnie przejdziesz na podstronę, na której wyjaśniamy, jak będzie odbywał się cały proces.

    Kliknij w przycisk PRZEJDŹ DO MOJEID >>  i zostaniesz przekierowany na stronę MojeID, na której wybierzesz Twój bank. W tym momencie wystarczy zalogować się do niego oraz postępować zgodnie z instrukcją dostępną na ekranie.

    Pamiętaj! MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości i bezpiecznej weryfikacji danych za pomocą bankowości elektronicznej.

Załóż konto na eUltimo.pl przez bank.Załóż konto na eUltimo.pl przez bank.

Utworzyłeś konto – co dalej?

Dowiedz się, jaki jest aktualny stan Twojego zadłużenia i sprawdź, jaką ofertę spłaty przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie! 
Przeczytaj więcej na temat oferty spłaty w ratach i zwarciu ugody na eUltimo tutaj >>

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek problemy z obsługą eUltimo, skontaktuj się z naszymi doradcami za pośrednictwem czatu lub rozmowy telefonicznej  - udzielą Ci wszystkich niezbędnych informacji i wytłumaczą, jak korzystać z portalu.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie